Internet1

מבית

ניהול לקוחות

בבניית אתר אצלנו תקבל מערכת ניהול לאתרך שיכולה לאפשר לך ניהול יעיל יותר של הלקוחות שלך, שמירה על קשר איתם, עידכונים במבצעים וחידושים בעסק.
כמו כן תוכל לנהל את יומן הפגישות שלך ואף את יומן שיחות הטלפון ללקוחות פוטנציאלים כך תוודא שלא פספסת שום לקוח.
המערכת בנויה בצורה כזו שאין צורך ללכת לחפש תוספים ממקורות חיצוניים – כל התוספים שאתה זקוק להם על מנת להביא את הלקוחות אל האתר שלך ולאחר מכן – לשמור אותם בקשר עם העסק שלך.
המערכת שאנו מציעים מאפשרת לך בעצם לנהל את העסק שלך ואת האתר תחת קורת גג אחת. אין צורך בכפילויות.

מערכת ניהול מאגר לקוחות

מערכת ניהול מאגר הלקוחות מאפשרת לך ניהול יעיל יותר של הלקוחות שלך, שמירה על קשר איתם, עידכונים במבצעים וחידושים בעסק.
כל לקוח שמבקש להרשם לקבלת מידע – םרטיו נשמרים במערכת ובקליק אחד אתה יכול לצרף אותו לרשימה הרלוונטית לקבלת עידכונים מתאימים.
בנוסף, אתה יכול לערוך כל רשומה ולהוסיף פרטים רלוונטיים כמו למשל תאריך יום הולדת כך שביום ההולדת של הלקוח תשלח לו אגרת ברכה ממך – כך תשמור על קשר טוב יותר עם הלקוחות שישארו נאמנים לעסק שלך.
ניתן לחלק את רשימות התפוצה שלך לקבוצות שונות ושישלחו אליהם מידע הרלוונטי אליהם בזמן הרלוונטי אליהם.

פיצרים במערכת שניתן להשתמש בהם עם תוסף ניהול הלקוחות

תוסף מיוחד למערכת מאפשר לך לשלוח מידעון ללקוחותיך. אתה יכול להכין את ההודעות מראש ולקבוע זמנים בהם ישלחו, ניתן לצפות כמה ומי קיבל את המידעון ומי מהם פתח אותו.

תוסף מיוחד במערכת מאפשר שליחת קופונים או מבצעים או מסרונים לכלל הלקוחות במייל או בSMS במקום או בזמנים שתקבע מראש.

ניוזלטר / מידעון

בבניית אתר אצלנו תקבל מערכת ניהול לאתרך שיכולה לאפשר לך ניהול יעיל יותר של הלקוחות שלך, שמירה על קשר איתם, עידכונים במבצעים וחידושים בעסק.
אחד התוספים שניתן להוסיף למערכת הוא ניוזלטר/מידעון.
 
  • תוסף מיוחד זה מאפשר לך לשלוח מידעון ללקוחותיך.
  • ניתן להכין את ההודעות מראש ולקבוע זמנים בהם ישלחו.
  • ניתן לצפות כמה ומי קיבל את המידעון ומי מהם פתח אותו.
  • ניתן לשלוח בצורה זו גם כרטיסי ברכה לחגים ולאירועים מיוחדים.

קופונים / כרטיסי ברכה

דרך נוספת לקרב אליך לקוחות היא על ידי קופונים.
שליחה של קופונים אל מאגר הלקוחות שלך, פרסום הקופונים ברשתות החברתיות – מעורר את סקרנות הלקוחות שיבואו אל האתר וכך תגדיל את הסיכוי לסגירת עיסקה.

את הקופונים הלקוחות יוכלו לפדות בדרכים שונות:

  • אם יש לך אתר חנות – ניתן לפדות את הקופון / כרטיס המתנה ברכישה באתר.
  • ניתן לפדות את הקופון ישירות בעסק.

ניהול יומן פגישות / שיחות

תוסף לאתר המאפשר ללקוח לקבוע עימך פגישה או לבקש שתחזור אליו במועד הנוח לו (כמובן שאתה יכול להגביל את השעות והימים).

יתרונות:

  • הלקוח מרגיש שמתייחסים אליו ומבינים שגם לו יש לוח זמנים צפוף.
  • לעיתים קרובות אנו חוזרים אל הלקוח בשעה שאינה מתאימה לו ואז בזבנו את הזמן שלנו ושלו. חזרה אל הלקוח בשעה שנוחה לו מגדילה את הסיכוי שהוא יהיה קשוב לנו.
  • כשמתמלאת השעה היעודה – הלקוח לא יכול לבחור יותר בשעה הזו. אתה מקבל יומן מפורט ובו בכל שעה פרטי הלקוח איתו אתה צריך ליצור קשר.
  • מצידך – אתה מקבל יומן פגישות מסודר ולא צריך לבזבז מזמנך בניסיונות למצוא משבת זמן מתאימה לפגישה.

תיבת צור קשר קופצת

על מנת להגדיל את פוטנציאל הלידים מהאתר ניתן להוסיף תיבת צור קשר שקופצת ללקוח מול העיניים עם יציאתו מהאתר.
אתרים רבים מוסיפים תיבה כזו עם כניסת הלקוח לאתר אולם אין בכך הגיון – לקוח פוטנציאלי לא ישאיר את פרטיו לפני שעיין באתר וראה מה יש לך להציע.
מצד שני, לקוחות רבים יעזבו את האתר ללא השארת פרטים פשוט כי הם עסוקים יותר בעצם השיטוט באינטרנט.
תיבה קופצת מזכירה ללקוח שכדאי לו להשאיר את הפרטיו.
לעיתים קרובות נוסיף לתיבה זו תמריץ כלשהו (כמו קופון הנחה, הטבה או טיפ חשוב) שיקבל במידה וישאיר את פרטיו.

לקבלת פרטים נוספים על תוספות אלו ולקבלת הצעת מחיר - מלא את הטופס הבא:

דילוג לתוכן